Стартување на трактор во зима – Еве што треба да направите кога тракторт не ви пали кога е надвор ладно.
Правилно одржуваниот мотор е предуслов за палење во студени услови, а покрај тоа, важна е и правилната батерија , како и ласерот (стартер) . Многу трактори имаат бавен алнасер, па ако има проблем со него може да се замени со побрз кој има пократок рок на траење, но во зимските месеци неговите карактеристики се забележливи, па инвестицијата во таков вреди тоа.
Проверете ги грејачите
Исто така, правилното грејач е важно ако сакате вашиот трактор полесно да стартува во зима.
Кај нас, тракторите на ИМТ без грејни тела сè уште се доста вообичаени, па со „ладен старт“ понекогаш почнуваат потешко.
Затоа е важно да се постави грејач, или доколку веќе постои, потребно е да се провери неговата исправност.
Кај некои постари трактори во кабината има лост со кој се затвора капакот на доводниот колектор, па така со спречување на протокот на воздухот се збогатува смесата во моторот.
Тоа може да се забележи по црниот чад од издувната цевка, но дефинитивно помага при палење кај ваквите трактори. По стартувањето, рачката се ослободува, со помош на пружина се враќа во првобитната положба, каде што повторно ја отвора всисната гранка.
Има многу коментари и полемики за стартниот спреј . Се базира на етер и мешавина од бутан и пропан и помага при палење на моторот при ниски температури, без разлика дали се дизел или бензин.
Некои го инјектираат и го користат како да е потребно, а други бегаат од него и не го користат по секоја цена, туку со оправдан страв.
Може да се користи на трактори со прскање неколку пати на доводниот колектор и со тоа да се збогати смесата, но прекумерната употреба може да предизвика дефекти, па дури и пукање на коленестото вратило.
За да го користите стартниот спреј, треба да ги следите упатствата, да го протресете пред употреба, а во случај на дизел мотори со греалки, не чекајте греалките да се загреат.
Треба да се провери и антифризот, а доколку е потребно да се замени, бидејќи при употреба адитивите во него со текот на времето ги губат својствата.
Стартување на трактор во зима
Скратете го стресниот период за моторот
Голема грешка што многумина ја прават е што по палењето на моторот го пуштаат тракторот во празен од – за да го „загрее моторот“.
Цилиндерот има кружен пресек, а површината на клипот е малку елипсоидна (не е совршен круг). Клипот е дизајниран така што поради високите температури и неговото деформирање малку се шири во правец нормален на вратилото, за добро да се „вклопи“ во цилиндерот за да можат прстените целосно да ја извршуваат својата функција.
Поради оваа причина, најстресниот период за моторот е тој период, додека не се постигне работната температура , а тој ќе ја достигне побрзо ако е во движење. Додека тракторот стои, достигнувањето работна температура доцни и за тоа време ќе се подмачка со ладно масло.
Затоа е важно при палење на моторот да се користи тракторот за да се користи редовно, во потоплите денови. Се пали и можете веднаш да започнете, но исто така важно е да не одите во крајности, па не треба да го форсирате премногу додека не се загрее.
Придружете се во нашата заедница на Земјоделие.мк на Вибер, Телеграм, Фејсбук бидете дел од најголемето земјоделско семејство во кое сте секогаш добредојдени.
Доколку нешто продавате или купувате посетете го огласникот WWW.PETEL.MK