Тел: +38975383796 Е-пошта [email protected]

14.8 C
Skopje
Sunday, October 2, 2022

More
    домаОд соседитеТајната на квалитетна ракија е - здраво овошје, чисти садови и време...

    Тајната на квалитетна ракија е – здраво овошје, чисти садови и време на стареење

    Основната грешка е што луѓето мислат дека можат да направат нешто од ништо. Ова не е можно никаде, дури ни во производството на ракија. Потребни се квалитетни суровини за квалитетен производ, вели Даворин Шкофлек, претседател на здружението УПРИВ

    Понекогаш е доволно да се држиме до традицијата и да инсистираме на квалитет за успех. Ова навидум едноставно, но недостижно правило го следат членовите на Здружението на производители на овошна ракија (UPRIV) од Кнежеви Виногради во производството на нивните широко познати ракии со овошје. Здружението е основано во 2007 година, а високите стандарди што тие си ги поставија на почетокот сè уште се почитуваат, откри Даворин Шкофлек , претседател на здружението. Тој истакна дека нивната деловна филозофија е да развиваат квалитет, на штета на квантитетот.

    Шкофлек: Ракијата од дуња вреди за секоја капка

    ” Знаевме дека единствениот начин да се докажеме на пазарот е само тоа – да бидеме квалитетни. Ние произведуваме ракии од кајсија, круша, јаболко, слива и винова лоза на традиционален начин и сакавме да бидеме препознатливи по тоа. И нашиот главен производ ракија дуња. Нема тајни во производството. Постојат три основни правила – здраво овошје, чисти садови и време “, вели Шкофлек, нагласувајќи дека нема шанси да се направи добра ракија од отпад, како полу-скапано овошје што лежи во овоштарник.

    Тој додаде дека хигиената на садовите и садовите е исклучително важна, како и времето, бидејќи секој мора да биде на возраст да биде квалитетен, притоа почитувајќи ги технолошките процедури. Дека тоа е точно, докажано е од бројни награди и златни медали освоени на многу натпреварувања во Хрватска и пошироко.

    Атрактивно пакување на линијата Кнежева ракија (Фото: архива Д. Шкофлек)

    ” Главната грешка е што луѓето мислат дека можат да направат нешто од ништо. Ова не е можно никаде, дури ни во ова производство. Потребна е квалитетна суровина за квалитетен производ “, предупредува тој, додавајќи дека имаат среќа што Барања е добра основа за суровини со одлични услови за одгледување. овошје.

    “Имаме 14 подизведувачи, производители на овошје кои ни даваат добар производ. Ракија од  дуња е тешко да се направи, бидејќи е овошна сорта што произведува најмалку ракија, но вреди за секоја минута работа и секоја капка “, заклучи тој и додаде дека ракијата се произведува во неговиот објект во Кнежеви Виногради, каде има дестилерија и посебен дел каде што посетителите можат да го вкусат.

    Атрактивната амбалажа привлекува, а вкусната ракија го задржува клиентот

    Она што го привлекува вниманието на овој врвен производ е внимателно дизајнираното пакување. Имено, исто како што се придржува кон традиционалното производство, така и при дизајнирањето на амбалажата, акцентот беше ставен на зачувување на хрватската традиција, така и ракиите на ова здружение, покрај интересните форми на шишиња, имаат и глаголички ознаки . Целата линија се вика „Кнежева ракија“ и секоја има свој принц, за кого може да се прочита повеќе на етикетата.

    ” Оваа слика беше одлично прифатена, а на почетокот освоивме златен медал за дизајн, на саемот ГАСТ во Сплит. Интересно пакување дава и резултати затоа што клиентите се сеќаваат и нè препознаваат, но кога ќе вкусат ракија, ни се јавуваат поради тоа “, рече тој. со насмевка, додавајќи дека е исто така одличен сувенир , и се продава во шишиња од два децилитри до шест литри. Бидејќи немаат големо производство, немаат проблем ниту со продажбата. Пред неколку години тие направија банка ракија , мислејќи дека таму ќе складираат вишок, но се покажа дека – нема вишок.

    Просторија за дегустација на ракија (архива на Д. Шкофлек)

    Но, куриозитетите поврзани со УПРИВ не застануваат тука. Имено, тие се единствени во Хрватска по тоа што лицето кое „седи зад котелот“ е едуцирано за традиционалниот начин на производство на овој пијалок. Станува збор за Виктор Шкофлек , синот на Даворин. Од 2017 година тие се носители на етикетата „Оригинално хрватски“, а покрај производството, се обидуваат да ги едуцираат и другите, па пред неколку години објавија книга за тоа.

    Тој вели дека целта им е секој да произведува најквалитетна ракија, и желбата таа да биде брендирана како врвен производ, препознатлива по нејзиниот квалитет. ” Многумина одат по пари и„ кодошат “и вметнуваат сè и што било. Покрај тоа, им велам на младите производители дека е важно да се почитуваат сите финансиски обврски и да се плаќаат акцизи. Премногу е скапо да се работи и продава нелегално . Може да трае неколку пати, но кога ќе се открие, тоа ќе биде поскапа пита од тепсија “, предупредува тој, тврдејќи дека државата ќе им помогне на малите производители да им го олеснат производството.

    Скапоцена поддршка на осиек-округот Барања

    За добра работа, добри партнери се важни и на кои може да се потпре, а покрај поддоведувачите и членовите на здружението, овој вреден претприемач ја нагласува и поддршката на осиек-барања,  која, како што нагласи, не организираше само бројни настани, презентации и патувања на разни саеми, кои придонесоа за нивниот развој, промоција и продажба, кофинансираа 50 проценти од вкупните трошоци за набавка на котел од 350 литри оваа пролет , а неодамна добија поддршка за отворање веб-страница.

    Ние исто така нудиме ракија во шишиња од 2 dcl и е сувенир (архива на Д. Шкофлек)

    „ Соработката со округот и сè што тие прават за да дадат се од себе е исклучително корисна. Пред неколку месеци, тие финансираа развој на веб-страница , маркетинг и веб-продавница – rakija.hr, што ни помогна многу во продажбата, особено сега кога се оствари. Оваа болест. Покрај тоа, секоја година во Семеjци организира проценка на квалитетот на ракијата “, се сеќава тој, додавајќи дека тоа е голема помош за сите производители бидејќи, покрај квалитетот што се наоѓа таму, тоа е потврдено и со сензорно тестирање.

    „ Таму доаѓаат примероци од цела Хрватска, па производителите можат да видат каков е нивниот производ навистина “, рече Шкофлек, гордо додавајќи дека тие се најтрофејните производители на овој пијалок на традиционален начин. И кога станува збор за тоа, се поставува прашањето кој е тој начин и која е алтернативата.

    Овој ентузијаст објаснува дека традиционалното производство се прави во класични котли каде што ракијата се пече еднаш, а потоа оди на тост , односно двапати поминува низ казанот. И вториот, т.н. индустриското производство се одвива во казани кои имаат дополнителни комори со различни температури погоре, така што во еден процес ракијата се пече и веднаш се наздравува.

    Првиот човек на здружението Даворин Шкофлек (архива на Д. Шкофлек)

    „ Ова е разликата помеѓу квалитетот на нашиот и овој модерен “, објаснува Шкофлек, додавајќи дека најважно е да работиме напорно: „ Тешко е за секого, но работата е единствениот начин да се постигне квалитет, така што со добар маркетинг има добра продажба, што ни дава мотивација и волја да продолжиме понатаму “, заклучи тој.

    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img