Тел: +38975383796 Е-пошта [email protected]

7.8 C
Skopje
Saturday, December 3, 2022

More
    домаситеЛисичарка - Што да се земе предвид при берење?

    Лисичарка – Што да се земе предвид при берење?

    Секогаш кога можете, јадете печурки. Не само што се исклучително хранливи, туку и лековити. Лисичарка е печурка која е исклучително здрава, прочитајте за нејзините придобивки подолу.

    Лисичарка – богата со калиум, минерал од суштинско значење за варењето и работата на срцето. Потоа, калциум важен за коските, а исто така богата со магнезиум (важен за срцето и крвотокот), како и со фосфор (неопходен за функцијата на мозокот).

    Позната е и како еден од најдобрите извори на витамин Д, кој се активира во телото под влијание на сончевата светлина. Исклучително е богата со витамини Ц, Б1, Б2, а содржи три пати повеќе бета каротен од морковот.

    Кога станува збор за оваа печурка посебно внимание мора да се посвети на нејзиниот изглед. Имено, никогаш не земајте лисичарка која има кафени дамки на неа, бидејќи може да биде отровна. Исто така, внимавајте да не е сува и млитава. Експертите советуваат оваа печурка да не се конзумира повеќе од два пати неделно.

    Во земјите на Далечниот Исток, се користи за лекување на воспаление на очите, ноќно слепило и сува кожа. Помага и во борбата против вирусни и бактериски инфекции и ја подобрува циркулацијата.

    За повеќе корисни стории посетете ја рубриката храната како лек, како и нашите социјални мрежи Facebook и Viber.

    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img