Тел: +38975383796 Е-пошта info@zemjodelie.mk

33.8 C
Skopje
Tuesday, July 5, 2022

More
    домаситеОсвежителен ЗЕЛЕНЧУК со здравствени придобивки

    Освежителен ЗЕЛЕНЧУК со здравствени придобивки

    Лубеницата е главна во сезоната што претстои. Обожуван освежителен зеленчук, заради својот сладок и толку освежителен вкус, како и здравствените придобивки.

    Лубеницата содржи л-цитрулин – околу 250 милиграми (мг) по чаша. Л-цитрулин е амино киселина која вашето тело ја претвора во амино киселина аргинин. Студиите потврдуваат дека нивото на аргинин може да се зголеми со конзумирање на цитрулин од лубеницата.

    Ова вреди да се спомене бидејќи аргининот се користи во синтезата на азотен оксид и игра клучна улога во кардиоваскуларните и имунолошките функции. Азотниот оксид им помага на вашите крвни садови да се релаксираат и го подобрува протокот на крв. Не само што е добро за здравјето на вашето срце, туку може да обезбеди и природен третман за еректилна дисфункција и да помогне во ублажување на болката. Кога спортистите конзумирале околу две шолји свеж сок од лубеница, имале намалување на отчукувањата на срцето и болки во мускулите по 24 часа. Доколку не сте љубител на сокот од лубеница, Л-цитрулинот можете да го добиете од конзумирање на кора од лубеница.

    Не ја фрлајте кората од лубеница

    Наместо да ја фрлите кората, исечкајте ја и ставете ја во блендер за освежителен додаток на смути и сокови (изберете органска лубеница ако планирате да ја јадете кората). Месото од лубеницата сочинува повеќе од 90 проценти од водата, но исто така е многу добар извор на ликопен, моќен антиоксиданс кој е особено познат по своите потенцијални антиканцерогени ефекти.

    Ликопенот, исто така, има антиинфламаторни придобивки, кои и додаваат на лубеницата својство за ублажување на болката. Доколку барате повеќе причини да јадете лубеница, таа е и добар извор на витамин Ц, бета-каротин и дополнителни антиоксиданси. Содржината на ликопен, бета-каротен и вкупните антиоксиданси расте како што лубеницата созрева, затоа бидете сигурни дека месото е убаво и зрело – дури и темно црвено во боја – пред да го јадете за да ги искористите најмногу хранливите придобивки.

    Конзумирање на семки од лубеница

    Во одредена умерена количина (на пример во форма на чај) се препорачува за многу здравствени проблеми, како што се чистење на бубрезите, бактерија ешерихија коли итн. 

    1. Семките од лубеница делуваат како лаксатив

    2. Го прочистуваат организмот и го зачувуваат здравјето на бубрезите

    3. Семки од лубеница за кардиоваскуларно здравје

    4. Многу се хранливи

    5. За третман против ешерихија коли …

    За повеќе корисни стории посетете ја рубриката храната како лек, како и нашите социјални мрежи Facebook и Viber.

    spot_img
    МОЖЕ БИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА...ПРИЈАВИ НЕПРАВИЛНОСТ
    МОЖЕ БИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА...Почна извозот на украинска пченка
    spot_img
    spot_img
    spot_img