Ова е единствениот трактор со 6 цилиндри до 140 коњски сили и совршено решение за напредни фарми за мешано производство, вели Нова Холандија за својот кандидат за трактор за оваа година.
Иако во нашата серија презентации на годинашните кандидати за престижната титула „Трактор на годината 2021“ треба да го претставиме Massey Ferguson 8S.265 DCT ексклузивно по азбучен ред, ќе преминеме на буквата N, бидејќи повеќе зборови за финалистот Massey Ferguson веќе беа кажани во како дел од глобалното виртуелно лансирање на сериите 8S на пазарот кон крајот на јули.
Значи, следен на списокот на кандидати во категоријата „Трактор на годината“ или теренски трактори е новиот T6.160 Dynamic Command , последната креација на инженерскиот тим од 6-цилиндри трактори New Holland во сегментот од 100-150 коњски сили.
„ Нова Холандија може да се пофали со 30-годишно наследство во овој сегмент што започна со претставување на Форд 7810, тогаш првиот компактен 6-цилиндричен трактор на пазарот што ги смени правилата на игра “, се сеќава Бенџамин Дејвис, глобален менаџер на производи од серијата Т6. на виртуелна презентација на карактеристиките на ова финалистичко жири на Тоти, нагласувајќи како од тогаш до денес „ги поместуваат границите на иновациите на високо-ефикасните повеќенаменски трактори “.
Шест цилиндри до 140 КС
Нова работа од работилницата New Holland T6.160 Dynamic Command е единствениот трактор со 6 цилиндри до 140 коњски сили! Со иновативен пристап кон исполнување на барањата на своите клиенти, нивните инженери дизајнираа комбинација на докажан 6-цилиндричен мотор FPT Industrial NEF со менувач со двојна спојка на New Holland, Динамичка команда, нудејќи комфор компресија со полу-моќно менување на ефикасноста, сите комбинирани со напредна прецизни земјоделски технологии.
„ Оваа уникатна комбинација доаѓа во компактен пакет со шасија од 2,6 метри и максимална работна тежина од 10,5 тони, што дава висока ефикасност и продуктивност, исто како што бараат нашите клиенти – совршено решение за напредна фарма Е со мешано производство “, вели Дејвис објасни дека земјоделците претпочитаат 6-цилиндричен мотор затоа што во специфични услови како што е ридскиот терен, тие се однесуваат подобро од 4-цилиндри, бидејќи тоа дава подобар вртежен момент при средна брзина од оној со четири, што резултира со подобар, постабилен одговор при флуктуирачки товари.
Да додадеме дека оваа најнова генерација на компактни 6-цилиндрични мотори со ниска моќност ги исполнува стандардите за емисија на издувни гасови на Stage V благодарение на патентираниот систем Hi-eSCR2 кој не бара одржување и ги намалува оперативните трошоци.
Полуавтоматски менувач
Друг елемент на оваа уникатна комбинација, нивниот пренос 24×24 Dynamic Command, користи технологија со двојна спојка , што е интересно, првично беше развиено за тркачки автомобили. Беше претставен на познатата трка „24 часа Ле Ман“ во 1980 година, кога победи благодарение на најбрзата промена на брзината. Две децении подоцна, влегува и во патнички автомобили, а во 2017 година и во земјоделството, кога Нова Холандија го претстави во тракторот од серијата Т6, а кратко потоа во серијата Т5
Клучната предност на оваа технологија е тоа што овозможува скоро моментални промени во брзината, за само десет секунди. Во автомобилската индустрија овој пренос значи дека нема загуба на брзина што дава подобра ефикасност, а во тракторската индустрија нема загуба на вртежниот момент што пак ја зголемува продуктивноста и ја намалува потрошувачката на гориво .
Во овој случај, преносот на Динамичка команда ќе префрли 24 брзини (во двата правци) од минимум 2,2 (со опција „притаен“ од 0,2 км на час) на максимум 50 км на час со најдобар избор на идеални размери на брзини за максимална продуктивност. во секоја апликација благодарение на фактот дека има три роботски осум-брзински менувачи. На крајот, оваа комбинација на мотор и менувач обезбедува заштеда на гориво до девет проценти. Еко брзина од 40 км на час се постигнува со 1.650 вртежи во минута.
Леснотија на управување
Во основа, постојат две различни нивоа на контрола, објаснува Бен Дејвис, првото е стандардната брзина на прикажување (Display Of Gears) и напредниот монитор IntelliView 4 што може да се прилагоди на потребите на клиентот. И второ, мултифункционалната лост Command Grip што се движи напред и ги менува брзините од пониско кон повисоко, и повлекувајќи се наназад, го намалува забрзувањето.
Lifeивотот на операторот, додава тој, ќе биде олеснет во голема мера со автоматизирани функции како што е IntelliTurn вртење на предните страни. Понатаму, со телематика, земјоделецот добива агротехнички податоци или информации во реално време за надгледуваната машина или целата флота преку таблет или компјутер преку My PLM Connect. ISOBUS од третата генерација ќе овозможи комуникација на врската со машината, односно дека врската го контролира преносот, хидрауликата, PTO вратило итн. трактор, што практично значи дека, на пример, балер може да ја запре машината кога балата е подготвена за исфрлање.
Зборувајќи за хидраулика, стандардната главна пумпа CCLS има проток од 121 литар во минута, а независната, за потребите на капацитетот на контролниот систем е 67 l / min. Тракторот е опремен со четири електронски контролирани надворешни вентили. Капацитетот за подигнување на задната хидраулика е 7.864 кг, а предниот 3.200 кг. Задниот хидрауличен погон има брзина од 540 и 1.000 вртежи во минута како стандард, и по избор од 540Е или 1000Е, додека предната брзина е 1.000 вртежи во минута (при 1.895 вртежи во минута).
Hollandу Холанд додава дека T6.160 Dynamic Command, единствена комбинација на шест-цилиндричен мотор со помала моќност и технологија на менувач со двојна спојка, ќе биде добитна комбинација за земјоделците на кои им треба повеќенаменски трактор со компактен дизајн и одлично ракување, како и исклучителна автономија и ергономија. да бидат достапни на европскиот пазар во втората половина на следната година.
Превземено од https://www.agroklub.rs/