Првиот фестивал во Минхен по три години. Организаторите на познатиот Октоберфест претставија ново лого. Истакнаа дека не се плашат од откажувања и критики поради трошење на недоволна енергија.
Логото во форма на стилизирана кригла за пиво е заштитено, како што се истакнува, не во интерес на профит, туку во интерес на зачувување на фестивалот, изјави првиот човек на организацијата и економски советник Клеменс Баумгертнер.
Од средината на август во онлајн продавницата ќе се појават традиционални баварски кожени панталони, таканаречени lederhosen, јакни, ранци, даски за сервирање и зимски капи, сите со нова етикета.
Целта, рече Баумгертнер, е „благ развој на брендот“ и јасен сигнал до оние кои го злоупотребуваат, дека „дојде крајот“.
Најголемиот фестивал на пивото во светот ќе се одржи од 17 септември до 3 октомври, без пандемични мерки.
Можни откажувања од страна на некои учесници
Сепак, како мерка на претпазливост, градот Минхен договорно го префрла економскиот ризик од можно откажување на гостилничарите, забавувачите и трговците на пазарот. Ако фестивалот навистина пропадне, трошоците нема да ги покријат градот и даночните обврзници.
Фестивалот нема да ја влоши ниту енергетската криза, додаде Баумгертнер. Имено, Октоберфест учествува во потрошувачката на струја и гас во Минхен со 0,6, односно 0,1 промили.
– Ниту Октоберфест во Минхен ќе ги гаси светлата, ниту некој ќе мора да замрзне поради Октоберфест – изјави Баумгартнер.
За повеќе корисни стории посетете ја рубриката Агро вести, како и нашите групи на Facebook и Viber.