Тел: +38975383796 Е-пошта [email protected]

34.8 C
Skopje
Wednesday, June 19, 2024

More
    домаситеЈадете семки од тиква! Еве зошто!

    Јадете семки од тиква! Еве зошто!

    petel baner

    Семки од тиква се користат илјадници години за медицински цели. Богати се со магнезиум, калциум, железо, цинк и витамин К. Богати се со омега-3 масни киселини, кои се неопходни за телото да ја одржува работата на срцето и да го регулира крвниот притисок. Еве што друго ги прави семките од тиква одличен избор за закуска.

    Го подобруваат расположението

    Научниците открија дека семките од тиква покажуваат одлични резултати во намалувањето на симптомите на депресија. Тие се одлични за намалување на стресот и анксиозноста.

    Ги ублажуваат симптомите на менопауза

    Ако барате природен начин да го подобрите вашето расположение или да ги олесните симптомите на менопаузата, семките од тиква се одличен избор. Ги регулира нападите на жештина, главоболки, ја намалува болката во зглобовите и ја намалува зачестеноста на наглите промени на расположението. Научниците докажаа дека семките од тиква го зголемуваат нивото на добриот (HDL) холестерол и го регулираат крвниот притисок.

    Го намалуваат холестеролот

    Истражувањата покажаа дека семките од тиква можат да го намалат холестеролот за 13%. Исто така, овие семки го намалуваат ризикот од згрутчување на крвта, болести на кардиоваскуларниот систем, мозочен и срцев удар.

    Тие штитат од дијабетес

    Семките од тиква се богати со здрави незаситени масни киселини. Тие се добри во регулирањето на нивото на шеќер во крвта и ја зголемуваат чувствителноста на телото на инсулин. Многу експерти им препорачуваат на дијабетичарите семки од тиква како храна што треба да ја јадат секој ден.

    Тие ја спречуваат појавата на остеопороза

    Луѓето на кои им недостасува цинк во нивните тела треба да размислат да почнат да грицкаат семки од тиква. Богати се со цинк, минерал кој е потребен за градење на коските. Само 1/4 чаша семки од тиква содржи дури 17% од препорачаната дневна вредност на цинк.

    Добри се за слабеење

    Овие семиња се богати со влакна и протеини. Само 30 грама семки од тиква имаат околу 5 грама протеин, што ќе ве држи сити подолго време. Сепак, тие треба да се јадат умерено бидејќи една чаша семки содржи околу 285 калории.

    Ги ублажуваат симптомите на артритис

    Научниците откриле дека семките од тиква имаат антиинфламаторно дејство кое ги ублажува симптомите на артритис. Ако имате проблеми со артритис, јадете до 30 грама семки од тиква секој ден.

    agrounik

    Тие се добри за лекување на зголемена простата

    Маслото од семки од тиква се користи за лекување на зголемена простата (хиперплазија). Ова масло содржи фитохемикалии и антиоксиданси кои го намалуваат нивото на слободните радикали во телото и го спречуваат создавањето на канцерогени клетки.

    Против рак

    Истражувањето спроведено од шпански научници покажа дека семките од тиква можат успешно да се борат со клетките на ракот.

    Prostor za reklama na zemjodelie.mk

    Друга студија потврди дека жените во постменопауза кои секојдневно јадат семки од тиква имаат 23% помал ризик од рак на дојка.

    За повеќе корисни стории посетете ја рубриката храната како лек, како и нашите социјални мрежи Facebook и Viber.

    Доколку нешто продавате или купувате посетете го огласникот WWW.PETEL.MK

    tigar.mk baner
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img